1. Afbud og ændringer


Afbud eller ændringer skal ske senest 48 timer før din aftale. Depositummet vil ikke blive refunderet, men kan hermed overføres til en ny aftale.


Meldes der afbud med mindre end 48 timer, vil depositummet gå tabt og kan dermed ikke overføres til en ny aftale



2. Sygdom:


Hvis du bliver syg bedes du blive hjemme. Kontakt os så hurtigt som muligt. – dit & vores helbred er vigtigt.


Afbudspolitikken er stadig gældende, selv hvis du er syg. Depositummet refunderes aldrig, heller ikke ved sygdom. Men hvis du melder afbud mindst 48 timer før, kan vi finde en anden dato.



3. Opkrævning af det fulde beløb


Møder du op til din aftalte tid med tegn på sygdom, forbeholder vi os retten til at aflyse din aftale. I sådanne tilfælde opkræves det fulde beløb, da det påvirker vores tidsplan og andre kunders sikkerhed.



4. Til information


 Vi kan kun rykke din tid en gang, anden gang vil depositummet gå tabt.


Når man booker en tid og indbetaler depositummet godkendes overstående.


Vi sender i forbindelse med booking, en bekræftelse samt påmindelse til dig på sms og e-mail.


Vi takker for din forståelse og ser frem til at byde dig velkommen.


Get in touch

 
 
 
 
Initializing...